Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 15:08 - Представяне на книгата "Последните дни на Сидхарта Гаутама" по ПОТВ
Автор: andorey Категория: Изкуство   
Прочетен: 4343 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 19.02.2014 18:36


     Представяне на книгата "Последните дни на Сидхарта Гаутама" по ПОТВ. Създадена на базата на старите източници и свещените будиски текстове от мен Андрей Киряков.

     Въпросите свързани с източната философия и будизма в частност са многобройни, но колкото успяхме обсъдихме в рамките на предаването от 40 минути.

     Приятно гледане на всички, които се интересуват от темата за религиозно философската система, наречена будизъм, и най-вече от живота и историята на самия създател на това учение - принцът от рода на Саките, Сидхарта Гаутама - Пробудения!

П.С. Ако някой желае да си поръча книгата "Последните дни на Сидхарта Гаутама" -

http://www.book.store.bg/p96087/poslednite-dni-na-sidharta-gautama-andrej-kiriakov.html

или да се свърже с мен чрез блог бг или личния ми имейл.





Гласувай:
7



1. sparotok - !
10.02.2013 21:03
Беше ми интересно!
цитирай
2. andorey - Привет!
12.02.2013 11:56
sparotok написа:
Беше ми интересно!


Радвам се, че ти е било интересно! Но това е само малка част от нещата, които могат да се кажат по въпроса за будизма и основателя на учението Сидхарта Гаутама - Буда.
И се чудя как намираш време да прегледаш цялата информация в нета и блог бг ... : )
цитирай
3. amitaba - Поздравявам те за смелостта
18.02.2013 08:55
Поздравления за куража сам да предприемеш и осъществиш пътуването в Индия. Хубав илюстративен материал към книгата, интересни снимки. Всъщност това си е един неосъществен пътепис за Индия, отделен от книгата за Сидхарта Гаутама. И една приятелска забележка - "будиски" се изписва правилно "будистки" :)
цитирай
4. andorey - Поздравления за куража сам да пр...
18.02.2013 11:03
amitaba написа:
Поздравления за куража сам да предприемеш и осъществиш пътуването в Индия. Хубав илюстративен материал към книгата, интересни снимки. Всъщност това си е един неосъществен пътепис за Индия, отделен от книгата за Сидхарта Гаутама. И една приятелска забележка - "будиски" се изписва правилно "будистки" :)


Да, наистина се искаше доста кураж за това пътуване... И няколко години подготовка, т.е. психическо настройване, за предприемане на едно подобно пътуване. Наистина ще се получи много интересен разказ за моето пътуване в Индия, но незнам дали ще ми отане време и ще намеря сили и енергия да опиша моето пътешествие из тази магична страна...
цитирай
5. leonleonovpom - Не съм компетентен Андрей в тази ...
18.02.2013 21:55
Не съм компетентен Андрей в тази област, за да взема отношение, но е ясно, че имаш много широк диапазон от интереси и също и талант да ги опишеш. Имаш и късмет да си в Пловдив, защото е очевидно, че там огънят на любознанието не е изгаснал, както в Източна България и се радваш и на обществен интерес. Дано не се лъжа, но по всичко личи, че е така.
Желая ти нови успехи!
цитирай
6. andorey - Привет!
19.02.2013 10:40
Първо Пловдив винаги е бил част от Източна България... Това че Западна България е орязана по стечение на историческите обстоятелства е друг въпрос... И сега Пловдив изглежда в средата на нашата страна...
Имам известен късмет да се родя в Пловдив, но и много се съм страдал от този факт... без да се шегувам...
Огънят на любознанието трябва ежедневно да го поддържаме лично, самите ние, за да не изгастне. И незнам докога на мен лично ще ми стигнат силите да се боря или и аз ще потъна безследно някой ден в еснафското ежедневие на Филибето...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andorey
Категория: История
Прочетен: 2149465
Постинги: 354
Коментари: 2326
Гласове: 5600
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031