Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2019 07:00 - СВЕТЪЛ ПЪТ НА ВСЕКИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2158 Коментари: 12 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... най-сетне слънчице да напече от Шабленския бряг – до Ропотамо, 
да чуруликне и над мен врабче! – да кацне върху топлото ми рамо, 
да хвърля и сетрето в някой шкаф, щом славейчето зимата отсвири! – 
да седна със аверите на лаф – и да ги черпя две-три светли бири, 
да милна с поглед бързата Жена, която в парка пътя ми пресече,

да се разпадна цял на Светлина! – какво ли друго да ожидам вече,
на своя внук да купя кадаиф, да прочета три стиха от Мевляна, 
да бъда мъдър, влюбен и красив, че друга радост, май, не ми остана,
и в моя – накъсял до ужас, ден – да избера най-меките пътеки! – 
под слънцето, изгреяло над мен, да пожелая светъл път на всеки.

24 април 2019 г.
гр. Варна, 12, 50 ч. 




Гласувай:
16


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Добро утро, Валери.
25.04.2019 07:16
Добро утро, Валери.
цитирай
2. yotovava - Време е да ти река, че си велик.
25.04.2019 07:17
Време е да ти река ,че си велик.
цитирай
3. yotovava - Така твърдят всички - и Гай, и Юлий, и ...
25.04.2019 07:18
Така твърдят всички - и Гай, и Юлий, и Цезар, и Хосе, и Ортега, и Гасет, барабар с всичките издатели на лю-лю-то.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери. Добро утро, ...
25.04.2019 07:29
yotovava написа:
Добро утро, Валери.

Добро утро, Валюше!
Чу
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Време е да ти река, че си велик. Да, ...
25.04.2019 07:30
yotovava написа:
Време е да ти река ,че си велик.

Да, наистина беше време! :-)))
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Така твърдят всички - и Гай, и Юлий, и ...
25.04.2019 07:31
yotovava написа:
Така твърдят всички - и Гай, и Юлий, и Цезар, и Хосе, и Ортега, и Гасет, барабар с всичките издатели на лю-лю-то.

В люлюлю книШки издават само иСтъкнати спортиСки с по 3 гимназялни и с по 9 виши образувания! :-)))))))))))
Чу
цитирай
7. ili4e - Браво, Валерий!
25.04.2019 07:43
"Душата се издига до височината на това,на което се възхищава!"
Мевляна Руми
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - "Душата се издига до височ...
25.04.2019 07:45
ili4e написа:
"Душата се издига до височината на това,на което се възхищава!"
Мевляна Руми

Мъдро!
Благодаря, Илиана.
Пожелавам ти светли Великденски дни и нощи!
Чу
цитирай
9. ivoki - ВСЕ ОЩЕ МЕ ИМА. . . . . . . . Аз съм стар. ...
25.04.2019 12:15
ВСЕ ОЩЕ МЕ ИМА........

Аз съм стар. Страшно стар. Тъжно стар. Аз съм стар безнадеждно.
Като лист от ноември съм стар, но стоя на дървото прилежно.
Аз съм стар като вятъра, който ще духне и ще го открадне.
Като вечната пръст аз съм стар - на която той бавно ще падне.
Аз съм стар като стар тротоар, със зелена трева между старите плочи.
Като счупен пристанищен фар, който още мъждука, но посоката сочи.
Аз съм стар. Странно стар… Но със чар… Superstar!.. пред финала.
Аз съм стар като нова любов… И съм стар като стара раздяла.
Аз съм стар, уморен, отегчен, победен от безкрайните битки.
Запъхтеният пулс на живота още блъска по моите китки.
Моя малка… Ах, колко съм стар… В тази твоя прекрасна поява.
Все по-стар, страшно стар, тъжно стар, непрекъснато стар от тогава.
Ти не знаеш колко съм стар… Затова ме наричай по име.
Забрави ме - когато ме няма… Но когато ме има - помни ме
автор :Недялко Йорданов
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - ВСЕ ОЩЕ МЕ ИМА. . . . . . . . Аз съм стар. ...
25.04.2019 13:44
ivoki написа:
ВСЕ ОЩЕ МЕ ИМА........

Аз съм стар. Страшно стар. Тъжно стар. Аз съм стар безнадеждно.
Като лист от ноември съм стар, но стоя на дървото прилежно.
Аз съм стар като вятъра, който ще духне и ще го открадне.
Като вечната пръст аз съм стар - на която той бавно ще падне.
Аз съм стар като стар тротоар, със зелена трева между старите плочи.
Като счупен пристанищен фар, който още мъждука, но посоката сочи.
Аз съм стар. Странно стар… Но със чар… Superstar!.. пред финала.
Аз съм стар като нова любов… И съм стар като стара раздяла.
Аз съм стар, уморен, отегчен, победен от безкрайните битки.
Запъхтеният пулс на живота още блъска по моите китки.
Моя малка… Ах, колко съм стар… В тази твоя прекрасна поява.
Все по-стар, страшно стар, тъжно стар, непрекъснато стар от тогава.
Ти не знаеш колко съм стар… Затова ме наричай по име.
Забрави ме - когато ме няма… Но когато ме има - помни ме
автор :Недялко Йорданов

Добре пише Бай Недялко.
Чу
цитирай
11. kvg55 - 4udovi6teto,
25.04.2019 17:41
Всички чакаме пролетта и лятото за да си стоплим душата и тялото.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Всички чакаме пролетта и лятото за ...
25.04.2019 19:23
kvg55 написа:
Всички чакаме пролетта и лятото за да си стоплим душата и тялото.

Да. Писна ми от зима.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9357867
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930