Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2010 19:37 - Още една малка приказка
Автор: krasi7 Категория: Изкуство   
Прочетен: 3687 Коментари: 0 Гласове:
6



(мисли за топлинката)  
  Днес се събудих гол! А нямам навик да си лягам така. Особено когато съм сам. Станах, сложих си бельо, риза, панталон и сако, и хукнах да пия кафе някъде навън.
В кафенето всички в мене гледат, сервитьорката не идва, а барманът взе телефона и набра някакъв номер. И все в мене гледа. Погледнах се и аз, и ми се напукаха зъбите от ужас. Аз си бях гол. Ама съвсем гол! Ама много гол!
  Излетях навън и хукнах през парка, далече от хората и очите им. Не помня колко съм тичал. Накрая паднах и заплаках от срам и студ. Не знам колко съм лежал така. Изведнъж нещо топло ме обгърна. Попипах. Топло зимно палто ме беше покрило. Изправих се и погледнах. Беше един приятел, с когото вчера се бяхме скарали и когото бях нарекъл как ли не. Нищо не каза. Качи ме в колата си и ме закара до нас. На вратата бръкна в гърдите си, от лявата страна, после сложи нещо в джоба на палтото. И си тръгна. Тръгна си без дума да каже. Без палтото.
  Седнах в празната кухня и си сипах една водка, запалих цигара. Изведнъж в джоба на палтото нещо се размърда. Бръкнах и извадих две думи. Гадни, зелени, обидни и несправедливи думи. Личеше им. Заболя ме ръката, с която ги държах, после и сърцето взе да ме свива. Какво правят тука тези гадости? И защо са ми познати? И се сетих. Вчера ги бях блъснал в лицето на същия този приятел, който ми даде топлото си палто. Запалих гадостите в пепелника и тръгнах към него. Не ме интересуваше дали съм гол. Ама никак....
На следващата сутрин в същото онова кафене ми сервираха веднага. И никой не гледаше в мен. Преди да си тръгна си оправих вратовръзката и си закопчах палтото. Моето!


Тагове:   още,   малка,


Гласувай:
6



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krasi7
Категория: Изкуство
Прочетен: 85551
Постинги: 10
Коментари: 37
Гласове: 2728
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031